Uniwersalność

Współczesny rozwój techniki drukarskiej pozwala na wykonywanie nadruków na bardzo wielu rodzajach materiałów. Nadruk może pojawić się na niemal każdym przedmiocie – może to być produkt naszej firmy, może to być kosztowny prezent, może to być drobny upominek dla klientów lub pracowników. Gadżety reklamowe z nadrukiem są więc uniwersalną i elastyczną formą marketingu. Możemy umieszczać na nich dowolne treści reklamowe, operując przy tym w bardzo swobodnie dobranych przedziałach cenowych. Wykonać można je w pojedynczych egzemplarzach lub w masowych ilościach. Jedynym ograniczeniem jest nasza własna marketingowa wyobraźnia.

Kreatywność

Drobne gadżety reklamowe to często upominki wręczane naszym klientom i pracownikom, zwłaszcza z okazji świąt i innych okazji. Równie często akcesoria reklamowe rozdajemy z okazji akcji promocyjnych. W obu przypadkach istotna jest kreatywność – to, by sam prezent był czymś ciekawym, interesującym dla obdarowanego. Dobry wybór rodzaju gadżetu to już połowa sukcesu. Równie istotna jest jednak kreatywność w formie i treści nadruków, które umieszczamy na akcesoriach. Współczesna drukarnia oferuje nam możliwość stosowania niezwykłych, zaskakujących, pomysłowych nadruków, które przykują uwagę klienta. Oferuje też możliwość nadruków eleganckich, klasycznych, z wysmakowanym liternictwem, nie kojarzących się z taniością. Dobrze zaprojektowany nadruk eksponuje logo naszej firmy tak, aby łatwo było je zapamiętać, a jednocześnie tak, by nasza firma wzbudzała jak najlepsze skojarzenia. Mamy więc możliwość stworzenia upominków interesujących, eleganckich i jednocześnie skutecznych. Wszystko zależy od nas, ale możliwości są nieograniczone.

Estetyka

Estetyka gadżetów reklamowych wciąż kojarzy się niektórym z tandetą. Jest to niesłuszne skojarzenie. W porównaniu z poprzednim dziesięcioleciem, gama dostępnych środków technicznych zwiększyła się znacznie – kolor i forma nadruku nie są już żadną przeszkodą. Zmniejszyły się także koszty wykonywania nadruków o skomplikowanych, fantazyjnych formach. Tym, co zmieniło się najbardziej, jest jednak wzornictwo. Współczesne akcesoria reklamowe z nadrukami nie są już jarmarczną błahostką – ich design jest dziś ciekawy, nowatorski, wartościowy, często przynależy do sztuki użytkowej i dekoracyjnej. Akcesoria reklamowe z nadrukiem są więc dziś estetyczne, wzbudzają zainteresowanie samą swoją formą. Nie muszą to być jednak przedmioty kosztowne – drobne upominki z nadrukiem, takie jak pluszaki czy słodycze, wszystkim kojarzą się miło. Także najdrobniejsze gadżety, jak długopisy, breloczki, otwieracze do butelek czy latarki to ładnie zaprojektowane akcesoria z nadrukami, wzbudzające w obdarowanych pozytywne skojarzenia z naszą firmą.

Skuteczność

O skuteczności akcesoriów reklamowych z nadrukami świadczy już samo to, że jest to najbardziej popularna forma reklamy. Sam fakt, że klient lub pracownik otrzymuje gadżety z nadrukiem jako prezent i za darmo (zwłaszcza, gdy są to prezenty przydatne i estetycznie wykonane) jest doskonałym narzędziem reklamowym. Bezpośrednia, miła forma upominku jest z pewnością bardziej skuteczna, niż anonimowa reklama w prasie czy telewizji. Nawet niewielki, ale dobrze dobrany gadżet z nadrukiem może służyć klientowi przez lata. Przez lata i codziennie osoba obdarowana takim upominkiem będzie miała więc kontakt z naszą firmą. Trudno o lepiej zapadającą w pamięć i trwalszą reklamę. Pamiętać trzeba jednak, by akcesoria reklamowe z nadrukiem były prezentem ładnym i pożytecznym, a także trwałym. Właściwy dobór akcesoriów maksymalizuje ich skuteczność. 

Dodaj komentarz